Kayyımın yapmadığı yolu gençler onardı

Paylaş:
COLEMÊRG - Gupsî Mahallesi’nde bir grup genç, uzun süredir bozuk olan mahalle yolunu onarak ulaşıma açtı.
 
Kayyım tarafından yönetilen Colemêrg Belediyesi'nin yapmadığı Gupsî Mahallesi'nin yollarını mahalledeki gençler ortaklaşarak onardı. Kürek ve el arabalarını alarak işe koyulan gençler, yolu kullanıma daha uygun hale getirdi. 
 
Gençlerin yolu onarmasından mutlu olduklarını belirten mahalle sakinleri, kayyım yönetimindeki belediyeye tepki gösterdi.